4 wskazówki SMS dla udanego Black Friday i Cyber Monday
Smstools

4 wskazówki SMS dla udanego Black Friday i Cyber Monday

4 sms-tips voor een succesvolle Black Friday & Cyber MondayBlack Friday i Cyber Monday przywędrowały przed laty ze Stanów Zjednoczonych. Ostatnio te okazyjne dni są również niezwykle popularne w Belgii i Holandii. Są to idealne dni, aby pobudzić swoją sprzedaż, a kampania SMS może Ci w tym pomóc!

Dlaczego marketing SMS to najlepszy wybór na dni targowe
93% użytkowników smartfonów ma zawsze telefon komórkowy w zasięgu ręki, a 98% z nich czyta swoje wiadomości natychmiast po ich nadejściu. Jeśli porównamy to z 22% współczynnikiem otwarcia e-maili, widać więc wyraźną różnicę. Nie ma więc lepszego sposobu na kontakt z Twoją grupą docelową.

1. Wykorzystaj konkurencję
Klienci są zalewani komunikatami promocyjnymi od Twojej konkurencji. Zadbaj więc o to, by wyraźnie wyróżnić się z tłumu. Jest to możliwe dzięki wczesnemu rozpoczęciu kampanii.
Wyślij na kilka dni przed Black Friday lub Cyber Monday przypomnienie z najlepszymi promocjami, aby poinformować swoją grupę docelową ostatni raz, że po prezenty muszą być u Ciebie.

2. Kreatywność jest kluczem
Wyprzedzanie konkurencji to dobry początek, ale będziesz musiał wyjść ze swojej strefy komfortu, aby naprawdę odróżnić się od reszty. Możesz to zrobić poprzez bycie kreatywnym ze swoją promocją. Poprzez kreatywne promowanie i uderzanie w swoje promocje i oferty, możesz przyciągnąć uwagę swojej grupy docelowej, która jest już przytłoczona komunikatami promocyjnymi.

3. Segmentuj swoje listy klientów
Najłatwiej jest wysłać wszystkie swoje oferty do całej listy klientów. Ale to nie jest właściwe podejście. Lepiej jest segmentować swoją listę klientów na grupy docelowe. Dzięki temu sprzedaż będzie bardziej udana, otrzymasz mniej opt-outów, a Twoje wiadomości nie zostaną uznane za spam/niechciane.

4. Stwórz pilną sytuację w Czarny Piątek
Promocje zwiększają się w miarę zbliżania się Czarnego Piątku. Firmy robią to, aby stworzyć poczucie pilności u klienta. Poprzez zdania takie jak "ostatnie sztuki" i "kończy się jutro", możesz sprawić, że to uczucie będzie jeszcze silniejsze. Oznacza to, że klienci nie chcą przegapić ofert i są bardziej skłonni do zakupu.

Czy Ty również chcesz uruchomić kampanię marketingu SMS! W takim razie koniecznie załóż konto próbne i wyślij kilka wiadomości testowych za darmo.

ZAREJESTRUJ SIĘ

Black Friday Cyber Monday KortingenBlack Friday, Cyber Monday, Kortingen
https://www.smstools.pl/pl/blog/6/4-wskazówki-sms-dla-udanego-black-friday-i-cyber-monday 4 sms-tips voor een succesvolle Black Friday & Cyber Monday

4 wskazówki SMS dla udanego Black Friday i Cyber Monday

4 wskazówki SMS dla udanego Black Friday i Cyber Monday
Smstools
Black Friday i Cyber Monday to idealne dni na pobudzenie sprzedaży, a kampania SMS może Ci w tym pomóc!
5 z 5 na podstawie 2202 ocen użytkowników.
6 10006